umo room

好きな歌詞を和訳します

【歌詞 和訳】Bloom - Troye Sivan

youtu.be

 

Take a trip into my garden

僕の庭に旅行しに行こう

I've got so much to show ya

君に見せたいものをたくさん手に入れたんだ

The fountains and the waters

噴水から溢れ出る水が

Are begging just to know ya

君を知りたいって求めてる

 


And it's true, baby

これは本当のことだよ

I've been saving this for you, baby

君のためにずっと守ってきたんだよ

I guess it's something like a fun fair

遊園地みたいなものかもしれない

Put gas into the motor

モーターにガスを入れて

And boy I'll meet you right there

僕はすぐそこで君に出会う

We'll ride the rollercoaster

僕たちはジェットコースターに乗るんだ

 


'Cause it's true, baby

だってこれは本当なんだ

I've been saving this for you, baby

君のためにずっと守ってきたんだよ

 

I need you to

お願いだから

Tell me right 

本当のことを教えて

before it goes down

落ちてしまう前に

Promise me you'll

僕に約束して 君は

Hold my hand if I get scared now

もし僕が怖くなったら僕の手を握ってくれるって

Might tell you to

君に教えてあげる

Take a second, baby, 

時間をかけて

slow it down

ゆっくりと

You should know I, 

君に僕を知っておいてほしいんだ

you should know I

僕のこと分かってくれるでしょ?

 


(Yeah I bloom) 

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom) just for you

ただ君のためだけに僕は咲くんだ

(Yeah I bloom) 

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom) just for you

ただ君のためだけに僕は咲くんだ

 


Come on, baby, 

こっちにおいでよベイビー

play me like a love song

ラブソングみたいに僕を弄んで

Every time it comes on

どんな時もそれは訪れるんだ

I get this sweet desire

僕はこの甘い欲望を手に

(Yeah I bloom)

僕は咲くよ

 I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom) just for you

僕はただ君のためだけに咲くんだ

 


Now it's the perfect season

完璧な季節だ

Yeah, let's go for it this time

今こそ思い切ってやってみようよ

We're dancing with the trees and

僕たちは木々と一緒に踊る

I've waited my whole life

そして僕は僕の人生を待つんだ

'Cause it's true, baby

だってこれは本当なんだ

I've been saving this for you, baby

君のためにずっと守ってきたんだよ

 

I need you to

お願いだから

Tell me right 

本当のことを教えて

before it goes down

落ちてしまう前に

Promise me you'll

僕に約束して 君は

Hold my hand if I get scared now

もし僕が怖くなったら僕の手を握ってくれるって

Might tell you to

君に教えてあげる

Take a second, baby, 

時間をかけて

slow it down

ゆっくりと

You should know I, 

君は僕のことを知るべきなんだよ

you should know I

僕のこと分かってくれるでしょ?

 

(Yeah I bloom) 

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom) just for you

ただ君のためだけに僕は咲くんだ

(Yeah I bloom) 

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom) just for you

ただ君のためだけに僕は咲くんだ

 

Come on, baby, 

こっちにおいでよベイビー

play me like a love song

ラブソングみたいに僕を弄んで

Every time it comes on

どんな時もそれは訪れるんだ

I get this sweet desire

僕はこの甘い欲望を手に

(Yeah I bloom)

僕は咲くよ

 I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom) just for you

僕はただ君のためだけに咲くんだ


Just for you

ただ君のためだけに

I bloom just for you

僕は咲く 君のために

I bloom just for you

君のために僕は咲くんだ

Baby, baby,

I've been saving this for you,

僕は君のためにずっと守ってきたんだよ

baby

Baby, baby,

I've been saving this for you, baby

僕はずっととっておいたんだ

 


(Yeah I bloom)

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom)

僕は咲くんだ

just for you

ただ君のためだけに

(Yeah I bloom)

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom)

僕は咲くんだ

just for you

ただ君のためだけに

Come on, baby,

こっちにおいでよベイビー

play me like a love song

ラブソングみたいに僕を弄んで

Every time it comes on

どんな時もそれは訪れるんだ

I get this sweet desire

僕はこの甘い欲望を手に

(Yeah I bloom)

僕は咲くよ

I bloom just for you

僕は咲く ただ君のために

(I bloom)

僕は咲くんだ

just for you

ただ君のためだけに


Just for you

君のために

I bloom just for you

僕は咲く 君のために

I bloom just for you

僕は咲くんだ

Just for you

君のために

I bloom just for you

君のために僕は咲く

I bloom just for you

ただ君のために僕は咲くよ