umo room

好きな歌詞を和訳します

【歌詞 和訳】I’m so tired / Lauv & Troye Sivan

 

youtu.be

 

I'm so tired of love songs, tired of love songs
僕はラブソングにうんざりしてる

 

Tired of love songs, tired of love
もうラブソングは疲れたよ

 

Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

So tired of love songs, tired of love songs
ラブソングにうんざりしてるんだ

 

Tired of love songs, tired of love
もう飽き飽きだ ラブソングなんて


Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

 


Party, trying my best to meet somebody
パーティで 誰かに会うために頑張ってる

 

But everybody around me is falling in love to our song
でも僕の周りはみんな僕の曲に恋してる


I, I, oh I, I, yeah
僕は ああ

 

Hate it, taking a shot 'cause I can't take it
嫌なんだ でもやってみるよ 我慢できないから

 

But I don't think that they make anything that strong, so I hold on
でも彼らがそんなに強いものを作るとは思わないから 少し耐えてみよう


I, I, oh I, I, yeah
僕は ああ

 

 

 

I'm so tired of love songs, tired of love songs
僕はラブソングにうんざりしている

 

Tired of love songs, tired of love
もうラブソングは疲れたよ


Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

So tired of love songs, tired of love songs
ラブソングにうんざりしているんだ

 

Tired of love songs, tired of love
もう飽き飽きだラブソングなんて

 

Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

 


Strangers, killing my lonely nights with strangers
見知らぬ人が 孤独な僕の夜を殺してくれる

 

And when they leave, I go back to our song, I hold on
彼らがいなくなると僕は僕の曲に戻る 頑張るよ

 

I, I, oh I
僕は

 

Hurts like heaven, lost in the sound
Hurts like heaven※ に聴き惚れる

 

Buzzcut season like you're still around
君がまだ周りにいるような Buzzcut season※


Can't unmiss you and I need you now
君を逃すことなんてできないし 君が必要なんだ

 

Yeah, I, I, oh I, yeah
ああ 僕は

 

 


I'm so tired of love songs, tired of love songs
僕はラブソングにうんざりしてる

 

Tired of love songs, tired of love
もうラブソングは疲れたよ


Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

So tired of love songs, tired of love songs
ラブソングにうんざりしてるんだ

 

Tired of love songs, tired of love
もう飽き飽きだ ラブソングなんて


Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

I'm so tired of love songs
僕はラブソングにうんざりしてる

 

Tired of love songs, tired of love songs
もううんざりだ ラブソングなんて

 

 


(Someone take me home)
誰かが僕を家に連れていく

 

Tired of love songs, tired of love
ラブソングにうんざりしてるんだ

 

Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

('Cause I can't be alone)
僕は独りになんてなれやしないから

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

So tired of love songs, tired of love songs
もうラブソングは疲れたよ


(I'm so tired)
うんざりなんだ


Tired of love songs, tired of love
もうラブソングはうんざりだ

 

Just wanna go home, wanna go home
ただ家に帰りたいだけ

 

Wanna go home, woah
家に帰りたいんだ

 

 

 

 

_______________________________

 

Hurts like heaven / Coldplay

https://youtu.be/C8KV0mzqTXY

 

※ Buzzcut season / Lorde

https://youtu.be/pstVCGyaUBM